14 June 2012

Ragam Gadis Bola di Euro 2012



Assalamualaikum dan salam 1Malaysia !


Demam bola sepak kembali!!..Mungkin agak terlewat ucapan itu setelah hampir 6 hari Europa Cup 2012 berlangsung..Tapi,seperti biasa,ada aku kisah. >_^!...

Okey setelah sekian lama mood blogging menghilang,aku nak berkongsi gambar ragam gadis-gadis yang meminati bola sepak,yang paling gempak di stadium-stadium utama berlangsungnya Euro 2012..

Jangan korang fikir lelaki ja yang mengalami demam bola ni,perempuan pun 2x5 sama seja bhaiii...kehkehkeh..bha jadi zoom in seja gambar-gambar dibawah ni ya...



Penyokong England

Penyokong Sepanyol

Penyokong Poland

Penyokong Itali

Penyokong Greece

Penyokong Republik Czech



Namun disebalik wajah-wajah dan ragam ceria gadis-gadis bola ni,ada juga yang tidak menyenangkan hati bila kita dihiburkan dengan beberapa kejadian seperti pergaduhan penyokong dan kutukan berbaur perkauman..

Apapun,aku masih lagi tersenyum lebar sebab team yang aku sokong yang aku sokong iaitu JERMAN telah menang pada perlawanan pertama..keh3..

SUMBER



No comments: