18 May 2011

khidmat seks ada dimana-mana

Tak perlu dihairankan lagi jika dibicara soal perkhidmatan seks...sekarang Malaysia sedang melalui fasa negara maju..semuanya kena maju..itula dinamakan negara maju..termasuk juga la perkhidmatan seksnya..kalau tak,orang luar kurang berminat untuk datang ke negara ini...

terbaca artikel berita d harian metro..UNTUK LEBIH LANJUT..biasala tuh..pusat urut-urut ni..pertama tuh memang la mengurut..selepas itu mula lah pelanggan tuh naik stim..dan adegan urut mengurut terus bertukar menjadi adegan @#%&*!..lu fikirla sendiri..hehe

dari pengalaman saya sendiri..saya pernah juga mengenali pekerja-pekerja tukang urut ni..semuanya berasal dari negara CHINA..orang-orangnya baik,peramah tapi ada juga la 2-3 orang tuh bikin panas..biasa la tuh..banyak orang banyak ragam..sememangnya tujuan asal mereka ke sini untuk mencari rezeki..sebab kebanyakkan mereka ini tidak mempunyai pekerjaan di negara mereka sendiri..so dah ada agen yang menawarkan berkerja d luar negara,dengan gaji yang dijanjikan lumayan,mereka pun termakan la umpan..


setelah tiba di negara ini,mereka diberikan kerja yang bukan mereka mahukan..namun apa boleh buat kan,dokumen mereka dah dipegang oleh agen mereka..ditambah lagi mereka tidak tahu selok belok negara ini,terpaksala mereka akur dengan pekerjaan yang diberikan..

memang betul lah yang dilaporkan dalam akhbar,khidmat seks ini berlindung disebalik khidmat urutan..ereka dibayar mengikut jam ataupun boleh dibooking awal..kadang-kadang mereka jugak dibawa keluar sebagai teman hiburan di pusat-pusat hiburan.

sempat juga saya bertanya..adakah mereka menyukai negara ini...mereka berkat tidak..malaysia is not good.
saya pun tak tahu kenapa mereka kata negara ini tidak bagus.mestila ada sebabnya kan..mahu jugak aq bertanya lanjut tapi mereka pekerja khidmat urutan ini tidak fasih berbahasa inggeris apalagi melayu.

3 comments:

mazeermohamad said...

kih3! di mana ada di sekitar Tawau yaa? mau cuba ah~ mwakakaka! :'P joking~

Akemi Siegel said...

wah, kau pigi interview durang ka? ^^

saveqmm said...

mazeer: wow...contek jak kalo mau ditunjukkan..haha

akemi:kenal dorang sebab keja satu area..hheee