09 September 2011

kronologi hari raya 2011 part II

Assalamualaikum dan selamat petang...

entri ni kesinambungan cerita raya aku yang
beberapa hari lepas..kalau korang nak baca balik korang
KLIK SINI JE....


Beberapa hari ni ramai blogger yang update
blog dengan cerita raya mereka..
sedang syok beraya je tu hari dapat update 
dari blogger otai justkhai.com
dalam entri ini..


betul ke sebab adanya laman sosial ni buat raya x meriah...
emmm mungkin bagi sesetengah pengguna la
sebab raya aku meriah coz aku kenal banyak rakan
dari laman sosial fb ni..

okla..kata khai banyak cakap pun tak guna..
hehe..
gambar di bawah ni time aku beraya sama
member~member myTawau
mytawau webteam,mytawau chaterz 

dengan mytawau anak perantau..

raya ke 2 yang paling happening sekali dalam hidup aku..


geng berat dalam mytawau webteam..
                                                 

pemilik rumah 1st yang kami serbu..rumah yayang..


admin yang sempoi..sekali bawa 2 isteri...waahhaa..





ni pic yang sempat saya ambik guna kamera murah je derrr.

kami beraya hingga jam 10 malam baiii...
balek rumah pun rasa penat..macam pulang kerja la pulak..


memang meriah la..entah berapa rumah yang diserbu..
.......................................................................


Syawal ke 3 aku sambung lagi beraya sakan 
dengan member sekolah menengah rendah..

raya ke 3 ni memang dah set mau beraya bersama,
tapi yang datang tu hanya beberapa orang je la..
semuanya da hal masing~masing,,
tapi tak kisah la kan..
yang penting ia masih happening lagi ...





raya ke 3 ni ada kejutan sikit la sebab 

tak sangka pula ada kawan sekolah rendah yang amat
dirindui join sekali...


Fauzie,ahli mpp upsi..skema tak??wakakka...

ni pulak member paling sihat.terkejut tahap gaban la
lihat  perubahan dia ni..ahhah>>





rumah terakhir kami serbu pada syawal ke3..
sampai rumah jam 11 malam..pergghh...terbaikk...

<<<<<BERSAMBUNG>>>>>

No comments: