25 September 2011

Ciri-ciri lelaki kasanova



ikon kasanova dalam dunia lakonan..


Lelaki kasanova..
kebiasaannya insan sebegini ramai ditemui
di kota yang sibuk dengan manusia..
emm korang tahu ke makna lelaki KASANOVA ni
mestila korang dah tahu kan..ahaks...
Kasanova ataupun dalam bahasa yang 'lebih melayu"
jika menurut kamus kepala otak aku ni ialah..


''Lelaki yang memburu wanita untuk ditundukkan bagi memenuhi keperluan material dan syahwat mereka"

Aku nak kongsi sikit mengenai ciri-ciri 
lelaki kasanova ini..betul atau tak..
aku pun kurang pasti..
tapi kebanyakkan mereka memang bersifat sebegini..
ahaks...






~ Sentiasa kemas dan perwatakannya seperti berada, tapi sebenarnya poket kosong. kalau ada pun cuma untuk buat pelaburan memikat kamu di awal perkenalan kemudian duit kamu pulalah jadi mangsa


~ Mementingkan kekemasan diri dan pakaian yang dipilih juga bukan calang-calang jenama. 
Maklumlah nak memikat ramai mangsa.


~ Baru kenal tidak samapai seminggu sudah berani mahu sentuh-sentuh di bahagian yang sensitif. sengaja mahu mengoda kamu untuk pergi lebih jauh nun d sanaa..


~ lelaki kasanova biasanya mempunyai paras rupa yang agak tampan sebab itulah perempuan muda cair dan jadi mangsa. jangan mudah percaya pada wajah tetapi percayalah pada duit ehehe

~ Jarang bercerita tentang keluarganya apatah lagi mahui membawa kamu berjumpa ibu
bapanya. Ini sememangnya perkara yang sering berlaku. tetapi harus di ingat juga ada kalanya mereka ada mengajak tetap ajak hangat2 taik ayam sahaja.... Mulut kata ya dalam hati jangan larrr..



ok guys..korang rasa korang  ada memiliki ciri-ciri tersebut tetapi bukan kasanova..ahakss...korang jangan marah ya..
info ni pun saya dapat dari rakan saya...
saja nak kongsi dalam blog..
sebagai peringatan kepada pembaca khususnya kaum Hawa
 supaya jangan mudah terpedaya dengan
lelaki yang hipokrit dan mata duitan ni..
cari la lelaki macam saya..ahakss..jokes ya...

 

sekadar gambar dihias-hias ya...



nota rahsia:perkataan Casanova diambil sempena nama seorang pengembara Itali bernama Giovanni Giacomo Casanova(1725-1798)..so korang dah kenal sapa casanova terawal di dunia..ahaks

 


4 comments:

nunui Joe said...

Ya never trust man! haha :D

Fadzmie Mohamad said...

Aiya, kedapatan la aku kalau begini ni. Ko sudah kasitau gadis-gadis cantik di luar sana macam mana mau detect ni. Haha.

~nazaku~ said...

urmmm...kasa no va nya ku rasa lelaki itu.. muahahaha.. ;)

aKu_aG said...

alaaaaa~~~~~~