06 December 2011

Iluminati dan Freemason dalan wang RM 1 ?

Assalamualaikum dan salam muhibbah


Ramai  tidak menyedari bahawa wang kertas RM1 yang mereka gunakan untuk

-membeli makanan ringan
-beli ais krim
-membeli sayur untuk isteri
-beli mancis untuk bakar rokok
-kena roti canai sekeping
-DERMA di TABUNG MASJID
mempunyai rahsia yang tersendiri..
Gempar apabila foto RM1(kat bawah ni) disebarkan di facebook baru-baru ini
dipercayai mengandungi elemen freemason dan illuminati..



begini la gambar jika dilihat di bawah cahaya..



 lihat lagi simbol freemason ,iluminati dan gambar anjing yang seiras dengan rusa tu






Bagi aku,yang menjadi keraguan adalah logo bank negara sahaja tu..
kerana gambar yang dikatakan lambang kijang di masa kegemilangan kerajaan Kelantan
dahulu mirip dengan anjing pharaoh iaitu anjing firaun.

Kalau soal simbol mata tu,memang  merepek la sebab 100% tidak sama dengan logo freemason tu..
sama ke tak??ahhaha..

Memang tak dinafikan ,pengaruh freemason dan illuminati ni telah
tersebar dengan meluas di seluruh dunia..
apa nak dihairankan,sudah termaktub dalam Al-Quran
Islam akan jatuh di akhir zaman sebelum bangkit kembali
dengan kemunculan Imam Mahdi..
Apa yang penting ialah kita kukuhkan iman,teguhkan hati
agar tidak tergolong dalam mereka yang dimurkai Allah s.w.t..
Laksanakan TANGGUNGJAWAB UTAMA iaitu SOLAT 5 WAKTU..
Insya Allah dinding iman akan kuat dan hati akan tenang..

Yang pastinya,isu ini hanya salah satu penambah rasa dalam
laman sosial ja..
jangan juga terlalu difikir isu ni
nanti makin bertambah pula bilangan orang gila aka kurang siuman di negara ni..
santai saja la..lebih baik korang fikir macam mana nak bantu tarik
belia pergi ke masjid untuk sembahyang jemaah..haha



sebelum korang bosan dengan ulasan aku,baik
korang baca dulu komen-komen yang bernas,berwawasan,sistematik..
yang pasti kata orang komen belia wawasan la..
 ..(ikut pendapat aku ja la)...

tentang isu ini..







Kalau korang nak tahu lebih lanjut pasal freemason dan juga illuminati ni,
korang jenguk sini ja la ya..

FREEMASON
ILLUMINATI




SUMBER ISU:MOHON SHARE PAGE





3 comments:

Nur Zulaikha said...

huuu~takut jugak..mantapkan iman.

Aemy Shamy said...

hmmmm...mcm2 la...sana sini ada freemason..i dont know what to say..yg penting kita tau apa yg kita percaya..

Nyamuk Terbang said...

freemason x hbs2...