28 December 2011

Cara Cas I-Phone,I-Pod,I-Pad guna Durian




Assalamualaikum,salam bahagia!!!

Tawau sekarang ni banjir dengan durian..
Sebelah rumah aku ni pun ada sebatang pokok durian,
memang terbaik la...asal bangun pagi ja jenguk kat tepi tingkap,
kalau-kalau ada yang gugur semalam kan..ahakss..

Okey hari ni aku nak kongsi sikit kepada pengguna gadget Apple ni,
tentang cara nak cas 
IPHONE,IPOD ATAU IPAD korang guna durian..
Manala tahu kan kot-kot korang pi rumah kawan ke,kebun durian ke,
kebetulan pula bateri IPHONE,IPOD,IPAD korang low..
ahah..pengguna Apple product ni tahu juga kan apa yang bakal terjadi kepada
gadget anda jika kehabisan bateri..
konfom korang habis sekali..haha..
kecuali mak bapak atau korang sendiri kaya raya
so boleh beli baru la kan...ahakss...

tanpa banyak bicara korang layan je la tutorial camna nak cas gadget korang tu guna durian.
memang ohhsemmm la...



video

# jika anda hendak keluar rumah ke tempat yang jauh,pastikan anda membawa sekali wayar charger gadget korang ya..haha...sebagai langkah keselamatan la tu kunun..

2 comments:

Anonymous said...

Pretty great post. I just stumbled upon your weblog and wanted to mention that I have really loved surfing around your blog posts.
In any case I will be subscribing on your rss feed and I am hoping you write once more very soon!


Feel free to visit my site; aaa fx

Anonymous said...

I was able to find good info from your articles.

Also visit my web site - 500 followers on twitter
My webpage - add followers on twitter