07 June 2012

Aneh!Anak Lembu Mirip Manusia


Assalamualaikum,salam sejahtera....
Sebentar tadi aku ada terbaca sebuah artikel yang menarik untuk dikongsikan bersama..Mungkin rasa itu terbit selepas melihat fenomena yang jarang berlaku,seperti kalian sedia maklum,fenomena gerhana bulan separa dan fenomena planet Zuhrah melintasi Matahari..sudah makin banyak kejadian pelik yang berlaku kini..jadi beringat-ingatlah...subhanallah..





Subhanallah! Anak Lembu Mirip Manusia

Seekor lembu telah melahirkan anaknya dan peristiwa itu telah mengejutkan penduduk di Desa Nyakaban Timur, Kecamatan Batang-Batang Sumenep, MaduraIa adalah disebabkan lembu peliktersebut telah melahirkan anaknya dalam bentuk fizikial mirip manusia. Anak lembu itu lahir tanpa bulu dan mirip kulit bayi


Kepala dan muka bayi lembu pelik itu pun bulat mirip manusia, bahkan dua kaki depan posisinya seperti lengan manusia. Anak lembu ini lahir tidak normal dan ketika lahir mempunyai berat 2 kg dan panjang 50 cm.
Namun sayangnya, anak lembu pelik ini hanya mampu bertahan hidup selama 17 minit. Uniknya, sang pemilik, Rasuki, mengaku akan menguburkannya seperti manusia dengan memberi kain kafan.
Rasuki menjelaskan selama 10 tahun memelihara lembu tersebut, tidak ada yang aneh yang ditemukan selama ini. 6 anak lembu sebelumnya lahir normal dan tidak ada yang pelik. “Baru kali ini terlihat aneh dan saya terkejut,” ungkapnya.
Sebelum anak lembu in lahir, Rasuki mengaku bermimpi pelik. “Ternyata, lembu saya lahir mirip manusia. Ini akan mendatangkan rezeki baik,” jelas Rasuki.

SUMBER

2 comments:

Fadzmie said...

Rezeki yang baik? Betul ka ramalan dia tu? Haha.

aemynadira said...

pelik tapi benar..huhu..dahsyat2..