17 April 2011

KEJUTAN AF9-OPERASI GUGUR

(wajah pelajar af9)


entri pasal af9..(wahaha)...ketawa dulu..sebab napa la spontan jak kan tanganku gatal nak post pasal af ni..

bukan apanya..terus terang saya katakan,saya adalah seorang pencinta industri musik tempatan.kalo yang international tu,kureng la ckit..apa lagi kalo bab indie music ni...fuhh..layan habisss....

saya bukanlah peminat setia rancangan af ni,namun saya suka melihat orang baru menunjukan bakat mereka,itu la rasa terpanggil untuk memberi komentar sejenak mengenai af9 ni...

        beralih pada tajuk utama,kejutan tercipta sekali lagi apabila Pak Nil mengumumkan Operasi Gugur..means:kepada pelajar yang sedia ada,yang tidak dapat memenuhi piawaian prestasi dan kehendak penonton,harus digugurkan dan diganti dengan pelajar yang baru,,,yang  lebih berpotensi digilap bakatnya...

4 calon diperkenalkan,2 antaranya sangat berbakat..antaranya hazama..(mcm pena dengar jak nama ni...dimana ya???)
suka ngan tone suaranya...

(aida)


apa yang pasti,pelajar bernama AIDA telah membuktikan dialah yang paling layak untuk digugurkan berdasarkan konsert ke-2 yang baru sahaja melabuhkan tirainya.

(sory tak disertakan video konsert ke-2 persembahan aida..belum ada lagi di utube...l0l)

means disini,saya rasa jika AIDA yang digugurkan,ramai yang berpendapat sama dengan saya...biar jak la...kalo tak pon,kita bako jak......hehehe....

1 comment:

Farah Shamsudin said...

best ke AF? saya memang tak tengok pun..