05 November 2011

Ciri-ciri kawan baru putus cinta



Kalau korang nampak ciri-ciri ini ada pada kawan korang,
korang jangan lah kacau  sebab kawan korang tu mesti baru lepas putus cinta....
what! korang pun same jugak kah??????
alahai...








Antara ciri-ciri kawan yang baharu putus cinta..








1)Tak kisah langsung kalau tak pegang handphone.



2)Kalau ada pun bila berbunyi malas nak angkat.



3)Lagu pun mesti ade lirik tentang kecewa,hampa,berdusta.



4)Kalau angkat talipon mesti muka berkerut tak pun talipon kene hempas.



5)Lepas jawab talipon terus lari masuk bilik sambil berlinangan air mata.



6)Kalo lelaki tu dah tak tau nak beza orang ke orang utan.



7)Bau badan dah tahap tong sampah.



8)Pantang kalau dengar lagu atau cerita yang berunsurkan nama wanita.



9)Kalo korang cerita pun dia buat endah tak endah  ja.



10)Selama ni tak pernah nampak pakai semayang tiba-tiba je kopiah tak lekang kat kepala.          
(nak doa taubat ngan nak mintak ketenangan jiwa la tu.)








1 comment:

Aemy Shamy said...

huhu hebat juga penangan putus cinta ni kan. ni panduan yg bagus..thx ya :) you're a good observer. hehe. happy eid ul-adha! ^^