05 November 2011

Saya Sokong Seksualiti Merdeka!.Jadi ada masalah??





Kini semua heboh gara-gara Ambiga nak anjurkan program Seksualiti Merdeka..
wOw!..bunyi macam menarik bukan..bukan sahaja tajuk program,malah pengisiannya juga amatla menarik..Program ini dikhabarkan akan menghalalkan hubungan sejenis..ala Gay dan Lesbian la.


Waa bestnya..akhirnya ada juga pihak yang prihatin dengan isu kami ni..Selama ini puas kami bersembunyi dari masyarakat.sebab masyarakat Malaysia ni kolot pemikirannya..tak moden punya manusia..Lihat ja Barat,sekarang dah boleh jalin hubungan sejenis..Masyarakat Barat memang memahami dan menghormati hak kami sebagai manusia.Hak kami untuk bercinta dan menjalinkan hubungan sesama jenis..




Terima kasih Ambiga..kau la srikandi Malaysia yang saya paling kagumi..Jika kau tiada,kami masih lagi bergerak ‘’underground”..bermula dari laman sosial sex ke ranjang dunia realiti..tiada siapa yang
menyedari semuanya..Luaran kami nampak ‘’lurus’’,namun disebaliknya ‘’bengkok”.Kerana pemikiran masyarakat yang kolot,kami terpaksa berlakon untuk menyembunyikan siapa sebenarnya kami.

Namun hasrat Ambiga ni banyak yang bantah..Entah la apa sangatla mereka ni nak kecoh..Ada ke kami ganggu hidup mereka yang benar benar ‘’straight’’ ni..ada ke kami minta mereka ni ‘’couple’’ dengan kami..ada ke kami kejar-kejar mereka,bagai kami ni tiada maruah sendiri..ok please ya..kami hanya ‘’couple’’ dengan mereka yang benar-benar ikhlas menjalinkan hubungan,,bukannya yang hipokrit..

Golongan ‘’Ustad-ustad ‘’pula,mula la nak keluar fatwa,hadis dan ayat-ayat Al-Quran..ala,janganla nak menyebok urusan kami..kami nak Gay ke,lesbian ke,itu urusan kami la..macamla korang yang lahirkan kami..macamla korang yang jaga makan minum kami selama kami hidup..lagipun ini dosa aku,bukan dosa kamu..kamu jaga je la urusan kamu..nak menyibuk pulak..



Korang faham ke hati kami ni.Korang fikir kami nak sangat  ber’’Gay’’,dan ber’’lesbian’’  ni..walaupun kami dah berusaha nak elakkan,tapi hati kami tetap juga minat dengan kaum sejenis..adakah ini salah kami..Siapa yang nak rosakkan diri sendiri kan.Namun tiada satu pun dari kamu yang faham..Mujur ada Ambiga..

Ini hak kami..hak sebagai manusia,yang bebas untuk membuat keputusan sendiri..siapa kamu untuk halang..Kami juga nak hidup bebas seperti kamu..berjalan beriringan di khalayak ramai tanpa gangguan,tanpa ejekan dan pandangan serong masyarakat sekeliling..Salahkah kami  untuk keluar dari persembunyian kami selama ini..Hina kah kami jika melakukan apa yg kami rasa terbaik buat diri sendiri.

Segunung terima kasih sekali lagi buat Ambiga kerana memahami isi hati kami ni..Saya tetap dengan pendirian menyokong 100% program ini.I PROUD TO BE A HOMOSEKSUAL!!

HAHAHAHAHAHA...MAAF PEMBACA SEKALIAN ACCOUNT SAYA KENA HACK OLEH SEORANG GAY!!
Ayat-ayat diatas bakal aku ungkapkan jika AKU ADALAH SEORANG HOMOSEKSUAL!!

Tak kira apa alasan sekalipun,kegiatan songsang ini harus dibantah sekeras-kerasnya kerana pastinya setiap agama tidak meghalalkan perbuatan terkutuk ini.

AMBIGA,sebagai seorang peguam dan bekas Presiden Majlis Peguam,ko sebenarnya memalukan diri sendiri,agama mu,bangsamu  serta negara mu juga.Entah apa yang ada dalam kepala hotak ko ni..
Sedangkan batu pun boleh pecah guna bom,tapi otak ko ni kerass..tidak lut dengan kecaman.

Inila antara ciri-ciri rakyat yang mengambil kesempatan atas pemansuhan ISA..
Perosak minda mayarakat..pemula kejahilan bangsa..sepatutnya pangkat DATUK tu ditarik balik la..buat malu ja..

KATA PUJANGGA
BERANI KERANA BENAR,TAKUT KERANA SALAH
berbeza dengan Ambiga,
BERANI KERANA SALAH,TAKUT DENGAN KEBENARAN..
Ambiga pejuang yang’’ salah-salah ‘’hidupnya!!ahaks

#salah-salah= porak peranda


Astagfirullahalazim,moga aku dijauhkan dari dosa dan api neraka..AMIN...




2 comments:

hazz death said...

ko bikin aku tkut bro.. ak ingt slama ni ak bkwn dgn gay sda.. hahaha syukur la bkn..

saveqmm said...

wakakkka..
ala baru saiko sikit..dah takut..kahkahkah..