23 February 2012

Fakta@ Auta : Perempuan Cun dan Lelaki Hensem

Aku nak kongsi satu post yang baru ku lihat tadi di FB,berkenaan dengan kaum wanita aka perempuan ni..entah fakta atau auta..korang baca dekat bawah ni







"Perempuan tak cun boleh nampak cun dengan mekap tebal. Lelaki tak 
hensem, boleh nampak    hensem dengan dompet tebal"

TAPI

"Perempuan dan lelaki yang beriman, walau tanpa mekap dan dompet tebal akan tetap cantik dan hensem dengan nur keimanan di wajah"





Kalau korang rasa fakta korang like seja..kalau auta sila komen sikit dekat bawah tu..hehe






2 comments:

AmalinaRahim said...

setuju! tapi tak memasal kan letak gmbr cemtuh hahaha

saveqmm said...

hahahaha!....kasi gempak sikit..