06 February 2012

Hangat Asmara Khairul Fahmi dan Nora Danish

Assalamualaikum,dan selamat malam..

Hari ini aku terbaca lagi gosip tentang Khairul Fahmi..setelah dituduh merampas tunangan orang,sebelum itu berpisah dengan kekasih lama untuk bersama kekasih baru...kali ini dikaitkan pula dengan janda hangat mengelegak terbaru di pasaran,Nora Danish!..



Kesasihan khabar ini belum lagi dipastikan tapi menurut berita daripada kosmo online hubungan Nora Danish dan Apek bukan hanya di laman twitter dan facebook sahaja tetapi dikatakan mereka sudah bertemu dan berkenalan (kunun-kunun sudah berdating la...)


Ada sumber turut menyatakan mereka telah bertemu beberapa kali,mungkin keluar sebagai kawan atau ada borang nak sain kot..haha..






tak kisahla apa pun,sepatutnya si Khairul Fahmi aka Apek ni tolonglah jaga perilaku..Prestasi takla segempak pemain lagenda,tapi kontroversi lebih banyak dari pencapaian..Kan bagus kalau kepentingan negara diutamakan,kelayakan olimpik pun masih berjalan,kelayakan Piala Asia juga memerlukan khidmat Apek..so kurangkanlah kontroversi..kan bagus kalau setia ja dengan si Dahlia tu..contohilah Safee Sali..

Good Luck Apek dalam kerjaya sebagai penjaga gawang Malaysia..bukan sebagai pencetus kontroversi sukan tanah air...

Petikan artikel yang menyiarkan tentang Apek dan Nora Danish :

Nora Danish dan Apex dating

Ini cerita pasal janda bergetah si Nora Danish. Bukan apa, Diva cukup senang hati kalau tengok wanita tabah ini sedang diulit bahagia. Tumpang senyum sekaki.
Sejauh mana kebenaran, Diva belum lagi nampak dengan mata Diva. Tapi ada khabar yang membisikkan bahawa usikan antara Nora dan pemain bola sepak, Khairul Fahmi yang kacak itu bukan hanya berlaku di laman sosial Twitter dan diusik teman-teman. Rupanya dengar khabar, pasangan ini sudah bertemu dan berkenalan.
Ada teman yang memberitahu bahawa perkenalan empat mata Nora dan Apek sudah berlaku dan berlanjutan dengan beberapa pertemuan. Teringin juga Diva terserempak dan senyum-senyum dekat pasangan ini. Dua-dua pun sama cantik sama kacak. Tapi nak pandang dari jauh sahaja sebab tak mahu kacau sesi perkenalan dua hati.




1 comment:

pulsowanie said...

waahh...dgn nora puloks yer...dah bercerai kot dgn adi putra

MUKA BERJERAWAT?PANDUAN ADA DI SINI!
http://pulsowanie.blogspot.com/2012/02/panduan-untuk-kulit-berjerawat.html