04 February 2012

Harijadi Facebook Lebih Meriah di Twitter!

Assalamualaikum dan Salam Maulidur Rasul!

Esok kita akan menyambut ulang tahun kelahiran Rasul junjungan kita,Muhammad bin Abdullah..InsyaAllah jika berkesempatan esok aku akan ikut perarakan sempena sambutan Maulidur Rasul peringkat daerah Tawau ni..daripada buang masa ke event sana-sini yang boleh dilakukan lain hari,apa salahnya luangkan masa yang ada untuk program berbentuk agama..kan kan kan..

Okay post ni aku nak cerita kehairanan aku ketika aku log in twitter tadi..dan ternampaklah  apa yang sedang trending di twitter tu..guest what??..Harijadi Facebook sedang hangat diperkatakan..haha!


Aku pengguna tegar Facebook pun tidak tahu bila harijadi Facebook..yg aku tahu login facebook dan baca post rakan-rakan..Jika aku tak buka Twitter,aku masih tak tahu lagi bila befday facebook ni..apa yang menghairankan aku,di Facebook sendiri takla kecoh sangat dengan hari rasmi facebook di publish ni..haha..ni mesti kacang lupakan kulit ..xixixixix









Aku belum sempat refresh Twitter aku dah menjangkau 2++ tweets pasal befday facebook ni..haha..cuba lihat dekat facebook aku pulak:


oh no men!..kami teda bajet nak sambut befday..lol!
so kesimpulan yang aku dapat dengan senario ini,senang je....LEBIH SUDU DARI KUAH!..ahaks..

# dengar-dengar Facebook akan diniagakan di Bursa NewYork ataupun satu lagi bursa yang gempak dekat Barat sana tu..lupa dah..hehe..tapi dikhabarkan hasil pengapungan saham nanti bakal menjadikan 1000++ kakitangan Facebook akan menjadi JUTAWAN!..
Memang OHHHSEEEEEEEEEEEMMMMMMMMMM!!!!!!











1 comment:

Unknown said...

aww...kalo sy tak bca blog awk sy xtaw bla besday fb...

sambut Maulidur Rasul sana sini tapi bila Valentine Day berkepit dengan pakwemakwe sana sini..apekebende?
http://pulsowanie.blogspot.com/2012/02/sambut-maulidur-rasul-tapi-sambut.html