21 February 2012

Yusry dan Lisa Surihani Bergaduh!

Assalamualaikum dan salam bahagia...


Fuhhh lama rasanya tak buat entri pasal hiburan ni...traffik pun menjunam..sebab orang Malaysia ni suka sangat dengan cerita hiburan.Apa lagi jika melibatkan artis kesayangan mereka..semua mereka nak ambil tahu..ahakss..


Tapi tu tidak menjadi masalah pun,jika korang masih ingat tanggungjawab masing-masing..








Okay kembali ke tajuk entri,ada desas desus mengatakan Yusry dan Lisa Surihani bergaduh hingga tak bertegur sapa!..Alamak..apa dah jadi ni..Tanggal 23/2/2012 dah nak nikah,26 pula sanding..so apa cerita?


Rupanya demi mengikut adat tradisi Melayu, pasangan yang bakal melangsungkan perkahwinan pada 23 Februari ini, Lisa Surihani dan Yusry Abdul Halim atau Yusry KRU telah berpantang untuk tidak berjumpa sejak lebih kurang dua minggu yang lalu.



Meskipun terpaksa menanggung rindu, Lisa Surihani berkata dia kini semakin tenang dan dapat membiasakan diri sebelum menjelang hari bahagianya yang akan tiba tinggal lebih kurang dua hari sahaja lagi.


Lisa tidak kisah sebenarnya namun Yusry kekok bila disuruh berpantang..Biasalah kan pasangan hangat bercinta..Dijadualkan bernikah di Masjid Tuanku Mizan, Putrajaya selepas Asar pada 23 Februari ini, Yusry dan Lisa Surihani bagaimanapun memilih untuk disatukan selepas Maghrib di Hotel Marriot, Putrajaya.


Sentiasa mendoakan yang terbaik untuk perkahwinannya, Lisa Surihani berkata tiada apa yang boleh diungkapkan dengan perasaannya kini selain bersyukur kehadrat Ilahi kerana dipertemukan dengan Yusry.


Bertemakan majlis serba putih dan ringkas, bakal mempelai bakal mengenakan busana dari rekaan butik Cosry.


Selepas diijabkabulkan, pasangan ini bakal diraikan dalam majlis resepsi yang akan diadakan di Pusat Konvensyen Antarabangsa (PICC), Putrajaya, pada 26 Februari ini.

5 comments:

hairyeda said...

BIKIN SUSPEN JAAAAA

aKu_aG said...

ooo mama~~~ aku mau kawin~~~~~ hahahahahaha.!!!

alynn ahmad said...

kakak ku mau kawin tpi nda dpat datang . sedeh T_T . hehe :p

Yvonne Iman Felicianus said...

saspen sa!haodiyai!

mazeermohamad said...

ARGHHHHHHHHHH!!!! BIKIN SUSPEN!!!

Check It Out! HB!Affiliate Mewarnai Hariku!