26 February 2012

Akhirnya Ana Raffali sudah berpunya !





Akhirnya Ana Raffali dah berkahwin dengan jejaka pilihan hatinya..sungguh hampa dan kecewa aku dibuatnya..haha!..jom ikuti kronologi majlis pernikahan dan persandingannya pada 25 Februari 2012 di bawah:

Tepat jam 11.55 pagi, penyanyi lagu Tolong Ingatkan Aku, Ana Raffali, 26, sah bergelar isteri kepada Ahmad Aznaim Abdullah atau Naim. Pasangan ini telah dinikahkan oleh ayahnda Ana sendiri iaitu Mohd Raffali Mohd Nor dengan hanya sekali lafaz saja.

Majlis pernikahan yang diadakan di Masjid Al- Hidayah, Jalan Melawati didahului dengan majlis pertunangan yang dibuat pada jam 11.15 pagi. Ana atau nama sebenarnya, Ana Nurhidayah Mohd Raffali manis bertudung dengan mengenakan pakaian pengatin warna kelabu rekaan Ezuan Ismail menerima mas kahwin berjumlah RM11, 412.

Pihak pengatin lelaki telah memberi tujuh dulang hantaran berupa minyak wangi, coklat, sirih junjung, manisan, gelang tangan, telekung dan mas kahwin. Pihak pengantin perempuan yang hantarannya digubah oleh Ana sendiri telah membalas sembilan dulang hantaran.

Barangan hantaran yang diberikan pihak pengantin perempuan kepada pengantin lelaki ialah bunga rampai, buah-buahan, dompet lelaki, kamera digital, Ipad 2, jam tangan berserta minyak wangi, cincin dan sirih junjung.

Pada jan 2 petang, pasangan mempelai ini bakal bersanding di perkarangan masjid sambil dihiburkan dengan persembahan band.

2 comments:

Cahaya Nadia said...

wah best nya, dalam diam-diam terus bekawin :) bebahagia lah ye.

Unknown said...

ya si ana ni meman pendiam seja...