20 March 2012

Gambar Bayi Pelik di Pangkuan Datuk Dr.Sheikh Muzaffar

Assalamualaikum,salam bahagia..


Cuba korang lihat gambar dibawah ni,macam ada sesuatu yang pelik tentang bayi di gambar tu..



Korang dapat lihat apa yang pelik???....
Sebenarnya tiada yang pelik pun,cuma nak beritahu,yang peliknya mesti korang nampak baby tu sekilas ja kan,pastu terus nampak muka Dr.Sheikh Muzaffar lama-lama..betul tak?..haha..jangan tipu arr...kalau betul tekan like la..hihi..



2 comments:

arein said...

hahahaha. wat penat je tenung baby tu lama2 cari ape yg pelik. eeiii. =.=''
tertipu nyah ..

Cik Tie@Akak said...

hihihi..lawak