17 March 2012

Lelaki Serigala Playboy !!!





Selepas diketawakan sepanjang hidupnya dan berlakon dalam pertunjukan sarkas,Larry Gomez mula mengukir nama di Hollywood.Pernah muncul dalam filem seram 1941,The Wolf Man,memegang watak berkarakter seorang yang dipenuhi bulu digelar Larry Talbot,malah memiliki rancangan televisyennya sendiri.

Larry Gomez,berumur 35 tahun di mana seluruh tubuh dan wajahnya dipenuhi bulu hitam lebat  mendakwa sehingga kini seramai 35 wanita telah menjadi teman wanitanya.Wanita-wanita terbabit mengharapkan dia menjadi lebih daripada seorang lelaki,gagah kerana bulu itu.Malah dia mendakwa memiliki beberapa peminat setia!!!..

Gomez sebenarnya mengalami keadaan genetik hypertrichosis yang jarang berlaku atau sindrom serigala.Hanya 50 orang sejak zaman pertengahan dikesan mengalami sindrom itu hingga ke tahap teruk dan 15 daripadanya adalah anggota keluarganya.

Nama sebenar Gomez ialah Gabriel Ramos Gomez dan dilahirkan di Mexico.Ketika muda dia dan adik lelakinya,Danny,33 tahun menyertai sarkas dan dikenali sebagai budak serigala.Gomez pernah berkahwin dan mempunyai seorang anak lelaki,Michael kini 10 tahun yang tidak mengalami keadaaan yang sama sepertinya.

Jom lihat gambar manusia serigala lagi dibawah:

kacak kan saya?...


bersama anaknya,Michael yang kini berusia 10 tahun

saat bahagia bersama Nadine pada 2007


dan akhir sekali...




maaf ini gambar hiasan sahaja..bukan si Gomez...

selamat berhujung minggu!!!







1 comment:

aemynadira said...

fuyoh! ntah2 tu bulu2 di muka dia yg jd tarikan..hehe...