08 December 2011

Nazmi Faiz Jujur Meminati Neelofa - Aduhai!

Korang mesti kenal dengan pemain bola sepak Harimau Muda, NAZMI FAIZ bukan..
ala pemain paling muda 
di Harimau Muda tu yang menjaringkan gol pembukaan  sewaktu menentang Indonesia pada final Sukan Sea lalu..
Kalu tak kenal nah korang sekodeng la gambar dia ni..






INI DIA HERO MALAYA TOP KINI


Khabarnya si Nazmi Faiz ni sangatlah meminati si pelakon 'jelita maha seksi ' NEELOFA,
Ahaks,jom baca luahan hati si Nazmi ni..




"" Jujur saya katakan, saya memang tidak pernah berjumpa dengan Neelofa. Jadi, kalau saya tak pernah jumpa dengan dia, bagaimana pula saya boleh dikatakan makan malam bersamanya? Terus-terang, saya mendapat tahu diri saya dikaitkan dengan Neelofa daripada kawan saya sendiri yang juga seorang pemain bola sepak.


Selepas mendapat tahu, saya terus membaca gosip berkenaan. Walaupun saya terkejut, tergamam dan tidak menyangka perkara sebegini boleh berlaku, tapi ada sedikit rasa gembira kerana saya juga adalah peminat Neelofa


Buat sementara waktu, saya tidak akan berjumpanya memandangkan saya sibuk dengan latihan dan persiapan untuk perlawanan akan datang. Pun begitu, saya tidak boleh menolak andai kata berpeluang bertemu dengan dia.


Dalam pada itu, Nazmi turut dikaitkan dengan seorang gadis yang bernama Nadia Ismael. Namun begitu, Nazmi menafikan Nadia ialah kekasihnya dan mendakwa mereka hanya berkawan


Saya masih lagi muda. Baru saja berusia 17 tahun. Perjalanan saya masih jauh. Saya masih belum ada kekasih lagi. Saya masih lagi solo. Nadia Ismael itu adalah kawan kepada adik saya. Dia memang sangat rapat dengan adik saya. Saya hairan kenapa dia dikatakan kekasih saya.


Saya cuma anggap Nadia seperti kawan saya saja. Tidak lebih dari itu. Kalau boleh saya mahukan gosip seperti ini dihentikan kerana saya mahu memberikan fokus kepada karier bola sepak saya. Apapun, saya bersyukur setakat ini gosip ini tidak mendatangkan kesusahan dan gangguan dalam hidup saya.


Sekali lagi, saya mahu menegaskan bahawa setakat ini, saya bukanlah pemain bola sepak yang dikatakan digilai selebriti tempatan. Tiada seorang artis pun cuba datang mendekati saya apatah lagi Neelofa.'''


Neelofa


aku ada sedikit nasihat la kepada Nazmi Faiz jika dia berhajat mahu bertemankan Neelofa..Jangan bermimpi la Nazmi..sebab artis bajet cantik macam Neelofa tu mana pandang pemain bola sepak macam ko tu..kalau taraf Ballon d' Oir  ok la..ada standart juga..tapi kalau setakat juara Sukan Sea tu,mana la mampu nak beli barang perhiasan si Neelofa tu..
Artis begini akan layan paling kurang pun anak Datuk beb..kalau tak dapat anak bapanya boleh juga..tak pun kerabat diraja..

Betul atau tidak..ini hakikat dunia artis yang 'bajet' cantik..

So Nazmi stop thinking about Neelofa..khabarnya ko tunda SPM ke tahun depan,so lebih baik rasanya fikirkan pelajaran ko tu dari berhajat nak bertemankan Neelofa..ahakss...
Neelofa tu bukan boleh bagi ko kesenangan pun,berbanding pelajaran untuk masa depan ko juga...|