16 January 2012

Kontroversi Hattan:Gambar Farah Asyikin Dengan Lelaki Lain Punca Cerai


Assalamualaikum,salam muhibbah...



Pasti ramai sudah sedia maklum Hattan telah sah bercerai dengan isteri yang telah dinikahi pada 11 November 2011 yang lalu..Menurut sumber,Hattan yang popular dengan lagu Rendang Tak Berbuah melafazkan talak satu di depan Hakim Syrie Abdul Rashid Ramli ketika hadir di mahkamah pada 13 Januari 2012.

Hattan yang ditemubual wartawan mengatakan punca mereka bercerai adalah kerana tiada persefahaman di antara mereka,maka jalan yang terbaik ialah berpisah dan membawa haluan masing-masing..Hattan juga menafikan mereka bergaduh satu sama lain dan sudah cukup dewasa untuk memikirkan mana yang terbaik untuk mereka..

Namun kini hangat diperkatakan bahawa punca sebenar mereka berpisah adalah kerana isu peribadi Farah Asyikin membabitkan gambar Farah Asyikin berpelukan bersama lelaki lain.



Seorang penggiat forum hiburan terkenal, Cari kongsikan sebuah blog yang di’dakwa milik Farah Asyikin namun kini sudah di’godam oleh mereka yang tidak berpuas hati terhadap beliau & suami, Hattan. Dan, individu yang tidak dapat di’pastikan identiti ini telah mendedahkan beberapa masalah pasangan suami isteri yang bernikah pada November 2011 lalu. 

Farah Asyikin didakwa berhutang dalam jumlah yang banyak kepada seseorang dan penggodam itu meminta beliau untuk menggunakan suami, Hattan untuk membayar segala hutang piutang beliau...

Bukan itu sahaja, Farah Asyikin juga di’dakwa pernah mengandung hasil hubungan bersama seorang kekasih berbangsa asing ketika berada di Jakarta, Indonesia dan menggugurkan kandungan tersebut.


#Hanya Allah s.w.t,Hattan dan Farah Asyikin yang tahu akan situasi yang sebenarnya.Apa yang berlaku itu ada hikmah disebaliknya..So kita jangan nak memandai-mandai nak cucuk jarum sana sini.kang kena diri sendiri baru tahu..

Kepada yang belum berkahwin seperti saya,berhati-hati ketika memilih pasangan,kenali hati budi terlebih dahulu,yang paling penting adalah yang solih dan solehah,bertanggungjawab kepada agama dan keluarga..
Jujur dan ikhlas serta saling mempercayai antara pasangan adalah akar kepada kebahagiaan dalam sesebuah rumah tangga..Moga aku dipertemukan dengan jodoh yang diredhai Allah s.w.t.Aminnn

(tak sabar nak kahwin oiiii)..ahaksss

lagi gambar gempak dan penuh kontroversi tekan sini:<< paling panas >>

No comments: