04 January 2012

Video Skype Terkini Dari Nur Amalina Che Bakri..

Jika korang masih mengikuti isu kontroversi Amalina ni,aku nak minta maaf dalam entri terdahulu aku mengenai gambar-gambar yang ku katakan fitnah semata-mata,namun telah diakui sendiri oleh ibu Amalina..so maksudnya gambar tu betul la kan..

Kalau korang dah baca news untuk hari ni korang mesti tahu tentang pengakuan ibunya kan..

hmmm..sendiri mau fikirlah..cuma tak sangkalah,Amalina sebegitu...apapun semoga Amalina cepat sedar dari kesilapan,kerana jika kita bijak sekalipun,namun pegangan agama tidak kuat,halal haram tidak diendahkan,maka tiada keberkatan di dalam semua yang dikerjakannya..Wallahualam..

Video dicedok dari blog hiburan terbaik nuffnang,beautifulnara.com..ahakss.|








1 comment:

Aemy Shamy said...

let's don't hate her..kita doa la supaya dia x pegi terlampau jauh & doa utk kebaikan kita :)