01 June 2011

Saya Nak Join Bloglist andyhowtt

sebenarnya lama sudah aku tahu si andy ni mau buat bloglist..tapi tiada masa mahu join..entah apa jak yang membuatkan aku sibuk sangat..


baca~baca di blog si andy ni,rupanya dia sudah berblog sejak 2006 lagi..uii.. lama tu..otai la ni..tapi umur dia sama dengan aku..hehe..
kami masih muda lagi..


salah satu syarat untuk join bloglist andyhowtt ni ialah dengan meletakkan url postnya tuh di dalam entri ini..

http://andyhowtt.com/jom-join-my-bloglist/

ok..done!!!


kenapa aku nak sangat join bloglist dia ni,sebab aq masih baru lagi dalam dunia blogger ni..tak sampai pun setahun..followers pun masih kureng la..jadi aku harap dengan menyertai bloglist si andy otai ni dapatla memperkenalkan blog aku dengan lebih luas lagi...


# aku tenguk sis zura join gak..cayala sis!!!



2 comments:

Xx said...

aku mau juakkkkk . tawaurian ! hahaha

Kupi Sajuk said...

Semoga berjaya dalam dunia blogging ^^