19 June 2011

terima kasih semua!!

sempat juga aq meninjau~ninjau,membongkar apa yang
ada di dashboard blog ku ini..gatal la tanganku
melihat~lihat bahagian stat sana..
mahu lihat trafic kunun..

alhamdulillah,aq tenguk trafic minggu dan bulan ini
meningkat berbanding bulan sebelumnya..
mungkin sebab aq sudah mula aktif berblog.
promosi blogku dimana~mana sahaja
yang aku rasa patut(memang tak malu kan)

selongkar punya selongkar,aq pi traffic source
kununnya mau lihat dari mana mereka datang..
terkejut juga la sebab antara mereka ini ramai
yang aku tidak kenali,
namun telah meletakkan blog aku ini di senarai blog 
kegemaran mereka..
huhuhu..
terharu saya..sebab apa??
saya ni blogger baru belajar..baru merangkak jak pun
belum tahu mendalam lagi pasal blog~blog ini..

disini saya sertakan senarai mereka yang menghargai blog
saya...




Segunung penghargaan ditujukan kepada mereka ini
kerana telah membantu memperkenalkan
blog aku yang masih lagi mentah dalam dunia 
blogger..

salam persahabatan semua....

6 comments:

zarulfarhana said...

samala kita.bru nk mgenali dunia blog nie

Yvonne Iman Felicianus said...

sama-sama kasih!... :)

saveqmm said...

zarulfarhana:hihi...usaha tangga kejayaan..

ebon...i lebbbiiiuuu...

Cahya Qasehnya said...

salam persahabatan. ::)

samizul.net said...

d(^^,)

Mutual Exchange, ehe. Aku pun ada buat 'special bloglist' juga tapi yang rajin+kerap datang mengomen lah.. Muahua3! XD

u/p: Gumbira ada nama di bloglist Blog Wasaber tu. Kambang ehh... X0)

saveqmm said...

bro mijul...hehe.
kalo bab komen~komen ni,,aq belum mahir lagi..