11 June 2011

alhamdullilah,''ko'' tidak buat perangai lagi..


Bersyukur sangat sebab line maxis tidak seteruk semalam..
Mungkin disebabkan keadaan cuaca semalam yang hujan lebat 
mengakibatkan line brokbank tidak berfungsi dengan baik..

Alhamdulillah,kerana-Mu Ya Allah aku diberikan 
jalan untuk mengelak dari terus berperang dengan 
perasaan aku sendiri
perasaan yang Kau anugerahkan kepadaku..
Supaya aku dapat berfikir bahawa 
semua yang terjadi di muka bumi
adalah ketentuanMu Ya Allah....

Beberapa hari aku tidak mengemas kini blog aku.sebab
hari~hari aku dapat sms dari maxis..begini bunyinya..

'' RM0MaxisBB-You have reached yr quota.Speed will be reduced.Call 1800822000 or log on to 
MyAccountPortal now to buy quota and 
continue fast browsing experience ''

adoiii,terus niatku untuk mengemas kini blog
matai mati dengan pantas sekali..
terpaksa saja layan fb dan blogwalking sekejap..

rencana awal makcik hendak bawa pergi 
majlis perkahwinan sepupu,
namun kebetulan abangku mahu pergi ke majlis
hari jadi anak bosnya,so sekali jalan lah..
wakaka..dapat la aku online sepuas hatinya..
blogwalking sampai mata bertukar merah..
taip entri sehingga tangan jadi kebas!!!

Anyway,happy sunday night everyone.
baru sahaja kawan sms tadi ajak clubbing..
sorry guys,aku tidak layan clubbing ni,
aku budak baik..wakakakaka.
di malam yang suram ini aku nak bertemankan
blog sahaja..disamping rakan~rakan blogger
terutama sekali rakan wasaber..

I LOVE WASABER!!!!!!!


No comments: