30 June 2011

pokok lapar~please give them food!!!

ada apa sama pokok..
pernahkah kita terfikir jika melihat sebatang pokok
kita akan mengucapkan
 'alhamdullilah,pokok ini telah memberikan aku
bekalan oksigen yang mencukupi?'
apa yang aku melalut ni..tak masuk poin bha..
please..story about the title okay!!!
kwang~kwang~kwang..

pokok lapar...ganjil kan..bukan manusia jak kah yang lapar
kita mungkin menyangka pokok hanya
membesar begitu sahaja tetapi gambar~gambar dibawah 
ini menunjukkan pokok juga memiliki 
selera untuk 'memakan' objek seharian

basikal pun dilahap..rakus bangat ni..


tolong majlis perbandaran..do something k.
susah pulak nanti aku nak pos surat
ngan nenek kesayangan aku..huhu

Walaupun kebanyakan gambar dirakam di Amerika,
ada beberapa yang diambil di negara lain,
kebanyakan gambar menakjubkan ini 
menunjukkan betapa kuat pokok,membesar di sekitar
objek yang ditinggalkan di laluan mereka,
tidak kira besar atau kecil..

oh my buffalo..ni kira vandalisme ni..

dimana undang~undang..wa.ha.ha..

jahanam pagar..harapkan pagar
pagar dimakan..

agak~agakla juga kalau mau curi air tu.

totally damages..sah pokok yang lapar..

Menariknya,untuk sampai ke peringkat seperti ini,
pokok biasanya memakan objek berkenaan secara
perlahan-lahan sepanjang 30 tahun..

Habis cerita pokok,kamu layan lagu favorite ku ni.
tentang pokok juga..
tanya sama pokok~
apa sebab goyang~
jawab saveq yang goncang~
okey come on...


3 comments:

Junaidiey said...

geli plak aku tgk.. hahaha... :D

Gary Asip said...

hahaha... camana la beskal tuh boleh sangkut situ... hahaha~

Xx said...

seram juga entry ko ni sabek ,mtakut aku :P