23 June 2011

senyum seindah suria..


masih ingat lagu ini??
hehehe..suka dengar lagu tuh..terus happy..
(padahal ada kisah di sebalik lagu,ahakz)



okay tak pic ni..macam tak boleh percaya
pulak kan..


apapun..setiap apa yang kita lakukan,
setiap apa yang kita mulakan
mulakan dengan niat yang ikhlas
dan sentiasa senyum selalu..


senyum itu satu sedekah..selain petua awet muda!!

5 comments:

GaRy™ said...

hahaha... kalau ndak da duit maw senyum pun susah woo... hahaha...

Amiirah-Cassan said...

sangat tidak percaya itu gambar . hahahaha

saveqmm said...

gary: ahahhaa..tu la kalau ada duit jan spen cewek terus..tpi bgus lagi ndakda duit dari ndakda cewek oo..wahahahhaha

mira:dari sumber yg aq dapat..ni gmbr betul oo..aq pun susah mau percaya.HAHA.

ShakRoil said...

senyumlah selagi ada masa! hehe!

~iz~ said...

kalu tengah tension..nak senyum pn kelat la...hahaa